قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتـی هلکترون

ورود کاربران به فروشگاه اینتـرنتـی هلکترون و همچنین ثبت سفارش در این سایت به معنی پذیرفتن بی قید و شرط تمامی موارد ذکر شده در این صفحه و قوانین فروشگاه اینترنتـی هلکترون می باشد.

قوانین عمومی

کلیـه قوانین فروشگـاه اینترنتـی هلکترون برابر با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبـا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

  • تعریف مشتـری یا خریـدار: مشتـری به شخص حقیقی و حقوقی گفته می شود که با درج اطلاعات شخصی خود در فرم ثبت نام سـایت یا از طریق تماس تلفنی و یا از طریق پیام رسان ها اقدام به ثبت سفارش و خرید از فروشگـاه اینترنتـی هلکترون کند.
  • روزهای عادی: روزهای کـاری هر هفته (شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه) می باشد.
  • روزهای تعطیـل: روزهای جمعه و روزهایی که در جمهوری اسلامی ایران تعطیل رسمی هستند.
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 13 می باشد.
  • فروشگاه اینترنتـی هلکترون هیچگونه پاسخگویی، سرویس دهی و خدمـاتی در روزهای تعطیل نخواهد داشت.
  • محصول در صورتی براى مشترى رزرو مى شود كه اقدام به ثبت نهايى و پرداخت نمايد. (اضافه كردن محصول به سبد خريد به معناى رزرو آن محصول نمى باشد)
  • مدت زمان ارسال سفارشـات در شهـر تهران، مطابق شرایط حال و با هماهنگی کارمند فروش هلکترون و مشتری در هنگام ثبت سفارش انتخاب و در سریعترین زمان ممکن، ارسـال خواهد شد. (به طور معمول حداقل 24 ساعت پس از ثبت نهایی سفارش ارسال خواهد شد)
  • در صورت نوسانات شدید قیمت، فروشگاه هلکترون می تواند سفارش ثبت شده را با قیمت جدید محاسبه و الباقی مبلغ را از مشتری مطالبه نماید. در صورتی که این مساله، مورد تایید خریدار نباشد فروشگاه هلکترون موظف است وجه پرداختی مشتری را عودت نماید.
  • در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر، کالای مشابهی (البته با هماهنگی مشتری) ارسال و در غیر این صورت و در صورت عدم رضایت مشتری، سفارش لغو و در صورت پرداخت وجه از سوی کاربر ظرف مدت 24 تا 48 ساعت مبلغ به حساب کاربر عودت داده خواهد شد.

ارسال کالا

امکان ارسال کالاها به روش های زیر امکان پذیر است:

  • ارسال از طریق تیپاکس (برای مشتریان غیر تهرانی)
  • ارسال از طریق پست پیشتاز
  • ارسال از طریق باربری (به اضافه هزینه حمل درون شهری)
  • ارسال از طریق پیک (برای مشتریان تهرانی)

ارسال به شهرستان توسط تیپاکس (بصورت پس کرایه) و پست پیشتاز (بصورت پیش کرایه) صورت می پذیرد.

در صورتی که هزینه نامتعارف پستی برای سبد خرید شما از سوی سایت منظور گردیده بود، مراتب را با شماره تلفن های موجود در سایت اعلام فرمائید.

ارسال از طریق باربری (باربری مورد نظر مشتریان) دارای هزینه پیک درون شهری بوده (هزینه ارسال کالا تا باربری مذکور) و در صورتی که امکان پس کرایه کردن هزینه درون شهری توسط باربری مورد نظر امکان پذیر نباشد، هزینه پیک درون شهری می بایست بصورت جداگانه توسط مشتری پرداخت گردد.

ضمناً ارسال به هموطنان تهرانی توسط پیک بادپا و یا اسنپ صورت گرفته و هزینه ارسال توسط پیک در محل دریافت می گردد.

هیچگونه هزینه دیگری بابت خدمات و مشاوره متوجه مشتری نخواهد بود.

در صورتی که می خواهید محصولات خریداری شده خود را به صورت حضوری تحویل بگیرید باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • جهت حضور حتما با کارمند فروش مربوطه از قبل هماهنگ شود.
  • در این روش کالا فقط به شخص سفارش دهنده تحویل داده می شود.
  • باید حداقل 50 درصد مبلغ کل فاکتور به عنوان بیعانه پرداخت شود و الباقی مبلغ فاکتور در زمان تحویل پرداخت گردد.

بازگشت کالا

موارد بازگشت کالا

  • کالا دارای اشکال ظاهری باشد

درصورتی که کـالا دارای اشکـالات ظاهری باشد، مشتـری می بایست از پذیرش کالا امتنـاع نموده و با هماهنگی با کارمندان فروش هلکترون کـالا را در همان زمان به پیک عودت دهد.

  • انصراف از خرید

در صورتیکه در زمان تحویل کالا، مشتری بلافاصله از خرید خود منصرف شود و بسته بندی محصول به هیـچ عنوان باز نشده باشد، امکـان تعویض یا بازگشت کالا وجود دارد و هزینه ارسـال کالا خریداری شده و هزینه بازگشت کالا تا انبار، برعهده خریدار می باشد. چنانچه کالای خریداری شده، بصورت رایگان از طرف فروشگاه اینترنتی هلکترون ارسال شده باشد، در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال طبق تعرفه سایت از مبلغ فاکتور کسر و مابقی به مشتری عودت داده خواهد شد.

  • مغایرت کالا با کالای خریداری شده

مغایرت کالا با کالای خریداری شده شامل جزئیات فنی کالا نمی باشد، به همین دلیل مشتـری یا خریـدار موظف به تکمیل اطلاعات خود از تمامی مراجـع غیــر می باشد، در غیر این صورت، تمامی ضرر و زیان ناشی از عدم اطلاع دقیق پیش از خرید، تماماً به عهـده خریــدار می باشد.

مغایرت شامل رنگ، گارانتی و نام یا کد محصول خریداری شده می شود.

چنانچه مغـایرت کـالا با کـالای خریـداری شده، قبـل از بـازکردن کـالا قـابل تشخیص نبوده و بعد از بـاز کردن، این مغـایرت مشخص گردد، می بایست بلافاصله پس از تحـویل گرفتن کالا توسط خریدار، از طریق صفحـه تماس با ما و یا تماس با شمـاره تلفن 33935642 – 021 اعلام گردد تا این مغایرت در پروسه تعویض یا مرجـوع کردن قرار گیرد.

 

مدت زمان استفاده از شرایط بازگشت کالا

هفت روز ضمانت بازگشت کالا، از تاریخ دریافت کالا توسط مشتری محاسبه می شود.

 

کالاهای غیر قابل تعویض

  • کالا دارای اشکال فنی باشد.

دراین صورت خریدار می بایست با خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده تماس بگیرد، تا کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت جهت رفع اشکال فنی اقدام نمایند.

  • کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی کالا پاره یا مخدوش شده باشد یا بر روی آن چیزی نوشته شده باشد و یا گارانتی آن مخدوش شده باشد، غیر قابل تعویض می باشد.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • نقض هر یک از شرایط مندرج بر روی برگه گارانتی و یا شرایط شرکت گارانتی دهنده، امکـان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

 

نحوه بازگشت کالا

مشتری میبایست حتما پیش از ثبت درخواست بازگشت کالا، شرایط بازگشت کالا را بصورت کامل مطالعه نماید و پس از ثبت درخواست برگشت کالا، با شمـاره تلفن 33935642 – 021 تماس بگیرد تا هماهنگی و راهنمایی لازم جهت بازگشت کالا به ایشان داده شود.

به منظور ثبت درخواست بازگشت کالا، ابتدا از قسمت بالای سایت وارد پنل کاربری خود و سپس وارد بخش تاریخچه و جزئیات سفارش شوید، در روبروی هر سفارش دکمه جزئیات قرار دارد، بر روی آن کلیک کرده و سپس در پایین همین صفحه تیک کالای مورد نظر را زده و پس از نوشتن توضیحات کامل و علت بازگشت کالا در کادر مربوطه، بر روی دکمه تهیه رسید مجوز برگشت کالا کلیک نمایید.

همچنین شما میتوانید پس از تائید مجوز برگشت کالا توسط پشتیبانی فنی، در پنل کاربری خود و بخش کالاهای برگشتی من، از وضعیت کالای برگشتی خود اطلاع پیدا کنید.

 

نحوه محاسبه هزینه بازگشت کالا

  1. در صورتیکه کالای خریداری شده دارای نقص فنی و یا کالا به اشتباه ارسال شده باشد، هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا، طبق تعرفه سایت (ارسال عادی – پست پیشتاز) با هماهنگی به عهده فروشگاه اینترنتـی هلکترون می باشد و مبلغ بیشتر از آن به عهده مشتری می باشد.
  2. چنانچه کالای خریداری شده، بصورت رایگان از طرف فروشگاه اینترنتی هلکترون ارسال شده باشد، در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه ارسال طبق تعرفه سایت از مبلغ فاکتور کسر و مابقی به خریدار عودت داده خواهد شد.
  3. چنانچه پیش از تماس با شرکت ارائه دهنده گارانتی محصول و قبل از هماهنگی با فروشگاه اینترنتـی هلکترون کالای خریداری شده، بازگشت داده شود، در صورت سالم بودن کالای خریداری شده و اشتباه در تشخیص و بازگشت بی مورد محصول هزینه بازگشت و ارسال مجدد کالا به صورت کامل بر عهده مشتری خواهد بود.

 

بررسی عیوب و مشکلات کالا توسط کارشناسان

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتـی هلکترون ایـرادهای اعلام شده توسط مشتـری را بررسی کرده و نتیجه را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری اعلام می کنند. در صورت خرابی ظاهری محصول امکان بازگشت وجه و تعویض کالا به انتخاب مشتری وجود دارد.

خریدار میبایست قبل از اقدام به بازگشت کالا، با شماره تمـاس گارانتی دهنده محصول خریداری شده، تماس گرفته تا در صورت امکان کارشناسان فنی شرکت گارانتی دهنده، خریدار را راهنمایی و مشکل را برطرف نمایند.

 

خسـارت در هنگام حمل و نقل

فروشگـاه اینترنتـی هلکترون همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیـه سفـارش ها در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتـریان عزیز خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بنـدی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل کـالا به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر و به انتخـاب خریدار و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبـد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیـام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حـادثه در هنگـام حمل و تحویل بر عهده شـرکت حمل و نقل است و فروشگـاه اینترنتـی هلکترون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، اقدام به جبـران خسارت می نماید.

  • لطفـا به این نکتـه دقت داشته باشید که گارانتی شرکت های تولیـد کننده محصولات، به منظور اطمینـان مصرف کننده از سلامتی کالا در بازه زمانی مشخص ارائه می شود و جدا از 7 روز ضمانت بازگشت فروشگاه اینترنتی هلکترون می باشد.
  • کالاهایی که گارانتی آن ها کمتر از یک هفته می باشد (72 ساعت مهلت تست، سلامت فیزیکی کالا و …)، شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمی شوند.
  • در کلیه موارد، مشتری به هر طریقی که اقدام به بازگشت کالا نماید، هزینه بازگشت فقط طبق تعرفه سایت هلکترون محاسبه و مبلغ آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.
  • امکـان بازگشت وجه یا تعویض کالا، پیش از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.

محتوا سایت

فروشگـاه اینترنتـی هلکترون نهـایت تلاش و دقت را به منظـور تولیـد محتـوا از منـابع و مراجـع اصیـل و نیز شـرکت های سـازنده محصـولات می کنـد.

لازم به ذکـر است فروشگـاه اینترنتـی هلکترون، درستی و صحت مشخصـات فنی محصـولات و یا دیگـر مطالب و بررسی های محتوایی مندرج در سایت را تضمیـن نمی کند، به همین جهت مشتـری یا خریـدار موظف به تکمیل اطلاعات خود از تمامی مراجـع غیــر می باشد، در غیر این صورت، تمامی ضرر و زیان ناشی از عدم اطلاع دقیق پیش از خرید، تماماً به عهـده خریــدار می باشد.

نقد ها و نظرات

کاربرانی که قصـد ارسال دیدگاه و نظرات در فروشگـاه اینترنتـی هلکترون را دارند، میبایست قوانیـن زیر را حتماً مد نظر داشته باشند:

در صورتی که این قوانیـن در نظرات کاربر رعایت نشود، نظر ایشان تاییـد نخواهد شد و در نتیجـه در سـایت به نمایش در نخواهد آمد.

بـا این حال، فروشگـاه اینترنتـی هلکترون هیچگـونه مسئولیـتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظـرات کاربران در فروشگاه اینترنتـی هلکترون به هیچ وجه به معنی تاییـد فنی فروشگـاه اینترنتـی هلکترون درباره محتویـات نظر نیست. لذا از کاربـران محترم تقاضـا می شود، نظرات را اصل و پایه انتخـاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.

  1. نقد کاربـران باید شـامل نقـاط قوت و ضعف محصـول در استفـاده عملی و تجربه شخصی فرد باشـد.
  2. برای ارسـال نقـد، لازم است کاربران تا حـد ممکـن از مبالغه و بزرگنمـایی مزایا یا معـایب محصـول خودداری کنند، در غیر این صورت نقـد مورد نظر تاییـد نخواهد شد.
  3. نقـد مناسب، نقدی است که فقط معـایب یا فقط مزایا را در نظر نگیـرد. بلکه به طور واقـع بینـانه معـایب و مزایای هر محصـول را در کنار هم بررسی کنـد.
  4. کاربران ارسـال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربـران هستند، بدیهی است هرگونه توهیـن به هر نحوی، باعث عدم تایید نظـر کاربـر می شود.
  5. تنهـا نظـراتی که مرتبط با محصـول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لـذا از مطرح کردن بحث های متفـرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
  6. ثبت اطلاعات شخصی، از جملـه شماره تلفن یا آدرس ایمیل و یا لینک به سایت غیر در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات در نظرات خود خودداری نمایید.

شکایات و انتقادات

شمـا می توانید شکـایات و انتقـادات خود را طریق روش های زیر با ما در میان بگذارید:

  • مراجعـه به صفحـه تماس با ما و انتخـاب عنوان موضـوع مرتبط و درج ایمیـل و ثبت شکـایات و یا انتقـادات و ذکر مشخصات تماس خود.
  • تماس با شمـاره تلفن 33935642 – 021 و اعلام شکـایات و انتقـادات خود از طریق تماس تلفنی.

فروشگاه اینترنتـی هلکترون به محض دریافت شکـایات و انتقـادات شما، رفع مشکلات پیش آمده را در اولـویت اول کاری خود قرار می دهد و بلافاصله به آن رسیدگی خواهد کرد.

ارتبـاطات و لینک ها

فروشگـاه اینترنتـی هلکترون ممکن است دارای لینک هایی به سایت های دیگـر و یا از سایت های دیگر باشد. مشتریان عزیز توجه فرمائید سـایت های غیر، تحت کنترل فروشگـاه اینترنتـی هلکترون نیستنـد و این سایت هیچگـونه مسئـولیـتی در قبـال محتوا و لینک هایی که ممکن است در سایت های غیر باشند، ندارد. لینک ها و محتوای ذکر شده به معنی تایید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنهـا نیست.

سـایت هایی که در آگهی ها یا صفحه های خود به فروشگاه اینترنتـی هلکترون لینک می شوند را افرادی خارج از فروشگاه اینترنتـی هلکترون اداره می کنند، بنـابراین فروشگـاه اینترنتـی هلکترون نمی تواند در مورد آنها ضمـانتی داشتـه باشد.

با ورود و عضـویت در فروشگـاه اینترنتـی هلکترون شما توافـق می کنید مسئولیـت هر گونه خسارت و آسیـب احتمـالی وارده را از طریـق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می تواند ناشی از دریافت و استفـاده از داده ها و فایل های متعلـق به سایت های لینک شده در فروشگاه اینترنتـی هلکترون باشد، خود برعهـده خواهید داشت.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه اینترنتی هلکترون به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همچنین متعهد می‏‌شود در حد توان، از حریم شخصی شما مشتریان عزیز دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.

ليست تماس

دفتر فروشگاه هلكترون

بازرگانی (موسوی الضاحی)

كارمند فروش (خانم دستور)

كارمند فروش (خانم تارا)

مشتریان محترم مي توانند درخواست های خود را از طريق كارمندان فروش هلكترون پيگيري كنند.

ورود

کاربر جدید هستید؟ ثبت نام در هلکترون